דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרון חלומות 

מאת    [ 26/02/2009 ]

מילים במאמר: 1047   [ נצפה 11291 פעמים ]

האם יש מישהו שבאמת יודע לפתור חלומות ?

פתרון חלומות הוא מושג שבעבר בימי מתן תורה נהגו לא להתעסק איתו כלל מחשש לסיכון הטמון בו .

בעבר היו מפרשי חלומות בדמות יוסף פותר החלומות - אך כיום בקרב אנשי הדת נהוג כמה שפחות להתעסק בחלומות כך ייטב לנו . "במופלא ממך אל תחקור". גם מכיוון המדע עדיין לא מצאו את התשובות הראויות לכל מה שנוגע לחלומות ולפתרון חלומות . המדע עדיין לא הבין מה בדיוק קורה למוח שלנו בזמן החלום , לאן הוא הולך , איפה הוא באמת נמצא , מה קורה לגוף בזמן חלום . ואולי בכלל החלום הוא המציאות האמיתי וחיינו הם החלום ???

במאמר זה אנסה להסביר במילים פשוטות מהו חלום , האם ניתן באמת לפתור חלומות ואנפץ כמה מיתוסים על מילון לפתרון חלומות .

ישנו מודע ותת מודע . תת מודע נמצא בתוכנו והוא זה שמוביל אותנו אך לעיתים אנו מתכחשים לו , ומודע - איתו אנו חיים בכל יום - מודע זה מה שאנחנו רואים , מרגישים , ממששים , יודעים , מי שאנחנו חושבים שאנחנו בעצם .

תת מודע הוא האני הפנימי שלנו - הוא זה שמרכיב אותנו באמת והוא היחידי שיכול להשפיע על המודע . וכך הוא עושה בזמן החלום . חלומות הם בעצם תת המודע בהתגלמותו .

אתם בוודאי חושבים ששינה נועדה למנוחת הגוף - טעות בידכם . יותר משהיא נועדה לשינה היא נועדה לחלומות .

הידעתם שישנם בעלי חיים שונים שישנים שעתיים ביממה - כיצד הם מחזיקים מעמד אם השינה נחוצה לגוף בלבד ?

הידעתם שבעל חיים בשם החדף אינו ישן כלל ??? אם כך - כיצד הוא מתקיים ?

ובכן הוא איננו זקוק לשינה כיוון שנשמתו שונה משלנו והיא אינה זקוקה לשינה בה הנשמה בעצם עולה לעולם שמעבר - פורקת את כל אירועי היום ונטענת מחדש באנרגיות ליום שאחרי . לא קרה לכם שישנתם שעתיים והרגשתם כאילו ישנתם לילה שלם - או להיפך - כאשר הנשמה סיימה את תפקידה בעולם שמעבר היא חוזרת לגוף ואז אנו מתעוררים .

שינה נועדה רק עבור החלומות .

הנשמה הכלואה בגוף מקבלת מידע מהמודעות שלנו , מה קורה איתנו ומה שמתרחש סביבנו ואוגרת בתוכה מצבורים במשך היום של מידע . בלילה בזמן החלום הנשמה מתנתקת מהגוף ופורקת את מה שאגרה במשך היום . באותו רגע אנו בעצם חולמים . בחלום אין לדמיון גבולות כלל - אתה יכול לעוף , לצלול לעומק , לרכב על עננים , לעזור לחצי עולם - האם חלומות אלו מחביאים רמזים או רק מגיעים מתת המודע ?

ובכן המסגרת של החלומות מגיעה מתת המודע אך העלילה מחביאה בתוכה מסר .

אם חלמנו על חבר שאנו בקשר יומיומי איתו סביר להניח שאין כאן שום מסר - אך אם חלמנו עליו ועל חברה שלו ועל שיחה מאוד מסוימת ביניהם ואנו צופים בכך בחלום - כאן נמצא המסר .

החלום לובש צורה שיהיה לנו קל להבין ולקבל אותה . חלום הוא בעצם דימוי . חלום הוא סיפור שלם וכל מה שקורה בתוך החלום מגיע מתוך המוח שלנו ומחלק הנשמה מהעולם שמעבר שמעבירה לנו מידע .

הוכח בכל העולם כולו שחלומות יכולים לצפות עתידות . בארצות כמו בריטניה ובארץ ישנם עשרות מקרים שנחקרו כחלומות נבואיים - ולי באופן אישי יש אינספור דוגמאות שלי ושל אלו המבקשים שאפתור את חלומותיהם . בחלום אין מימד זמן - לכן מה שקרה , קורה יקרה - זה אותו דבר בדיוק . על פותר החלומות לבודד את הזמן ולהבין האם המסר הוא עתידי או עכשווי .

"פתרון החלום הולך לפי הפה ..." -

סופר על פותר חלומות שזה היה מקצועו . הגיעו אליו שני אנשים עם אותו חלום בדיוק . אחד היה מכרו ואחד היה זר לו . הזר שילם לו - ומכרו לא שילם כיוון שהרגיש מיודד איתו . הדבר הכעיס את פותר החלומות , לכן פתר למכרו את החלום לרעה ולזר ששילם לו - פתר את החלום לטובה . לכל אחד מהם התגשם בדיוק מה שצפה פות החלומות .

מעין נבואה שמגשימה את עצמה .

לכן כאשר תרצו למצוא פתרון לחלום עליכם להגיע לאיש שרוצה בטובתכם , כי הרי כל חלום הוא טוב גם אם הוא נושא בשורה לא נעימה שבאה להזהיר אותנו .

בחלומות יש היגיון מאוד ברור , וכל מיני סטיגמות על כך שנפילת שיניים בחלום מסמלת פטירה של קרוב משפחה , או חלום על נחש זה אומר פרנסה - אלו הם השערות ואמונות שנשתרשו מימים עברו .

ננסה להבין מה ההיגיון כאן -

כאשר אנו חולמים על נחש למשל - בכל מילון תמצאו פירוש שונה לכך - מילון אחד יפרש זאת כפרנסה בשפע - זאת כיוון שהנחש לא מתאמץ למצוא את טרפו ומחייתו - הם מצויים לפניו על הקרקע . מילון אחר יטען שנחש מסמל בגידה של חבר קרוב - זאת כיוון שהנחש הוא מאוד ערמומי והוא זה שפיתה את אדם וחווה בגן העדן .

יש מילון שיטען שנחש מסמל רפואה ומזור - זאת כיוון שעוד מימי המיתולוגיה היוונית הנחש מסמל מרפאים למיניהם ואפילו מעטר את מקלו של אסקלפיוס שהיה רופא אליל . מה גם שאצלנו השתרש עניין זה - זאת ניתן להבחין בסמל ההסתדרות הרפואית בישראל - אותה מעטר נחש .

לכן אין באמת מילון שמפרש חלומות - חלום הוא סיפור שלם ואי אפשר לקחת כמה מילים ממנו ולהסיק באופן גורף לגבי כל חולם .

הרי לכל חולם יש עולם מושגים שונה מהאחר . אם אדם שפוחד מנחשים יחלום על נחשים תהיה משמעות שונה מאשר אדם שעובד עם נחשים בגן חיות חולם עליהם - כיוון שהדימוי של נחש במוחו שונה מזה שמפחד מנחשים .

ישנם המון פרמטרים שיש לשקול - צבע הנחש , גודלו , האם הקיש אתכם , האם מישהו עזר לכם , האם פחדתם , האם הנחש איים עליכם - אין לזה סוף . על פותר החלומות להבין את המתרחש על פי שאלות אלו .

מהסיפור שלכם עליו לדלות את המידע האמיתי , את הרמז האמיתי שלשמו הגיע החלום .

חלום שאיננו זוכרים אותו הוא חלום שהמסר אינו הועבר - זאת מכיוון שכרגע אין צורך למסר לעבור אליכם . כשיהיה צורך בכך תזכרו אותו לבטח .

פותר חלומות צריך להיות אדם מיומן שיודע גם להסביר מהו חלום והיכן הוא מתרחש - ולא פותר על פי מושגים בלבד - אלא יודע לקשר זאת לחיי החולם - אחרת פתרונות כמו : "פרנסה בשפע , בגידה מחבר , הריון צפוי ..." - אלו הן הגדרות בלבד שאינן תורמות באמת לחולם ובכך המסר חומק .

חלום אמיתי הוא - חלום שנשנה מספר פעמים , חלום על חבר שאינכם בקשר איתו , חלום שהרגיש כמציאות ממש , חלום שנחלם רגע לפני הקימה .

מקווה שבמאמר זה קיבלתם מושג מהו פתרון חלומות , ומהו חלום בכלל .

פותר החלומות צריך להיות זה שרוצה בטובתכם ולא מקנא לכם חלילה , זה שיודע להסביר מהו חלום ומדוע הוא הגיע דווקא אליך , זה שלא פותר חלומות על פי מושגים כלליים אלא על פי מושגים שלקוחים מעולמך האישי - כי אחרי הכול החלום הוא סיפור שנמצא בתוך מוחך ושם נמצאות התשובות אותן אתה מחפש .
אלעד כהן - מפתח שיטת הפשטות שבאושר על ידי כוחו של תת המודע , מתקשר ופותר חלומות .

"דע - כי האדם עצמו הוא הרוחניות אשר בתוך הגוף , והגוף הוא לבוש האדם , ואיננו האדם עצמו" .



http://www.eladcohen.co.il





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב